CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 17, 2009

Tidak! Itu bukan saya!

Yahoo Messenger saya mengalami masalah jangkitan virus yang sangat teruk! Bila saya offline tapi masih ada connection dengan internet, YM akan secara automatiknya meng'buzz'kan kawan-kawan saya dan menghantar mesej yang lebih kurang begini: "saya sudah hilang 5 paun, anda bila lagi?"

Antara respon yang diterima:
  • daly turun 5 paun? bukan naik 5 paun ke?
  • ubat kurus ada stok lagi tak?
  • daly, ko makan ubat kurus yang dah expired ke?
  • Tempahan (read : perli) yang tak henti-henti dari semua orang :P
Pandai betul virus ni pilih orang kan? *tsk tsk*

Siapa yang ada masalah sama? korang tahu tak macam mana nak buang/hentikan virus ni?








Atau mungkin saya patut jadi agen produk ni? Dahla poket sangat kering sekarang~ hmm~

2 comments:

Miss Amalin~ said...

lol...tuh virus ke??
patut ar mmber aku asek anta psl ubat kurus je..
ingtkan die jadik agen..
hehehe...g install balik la ym hang tu dal..

Jack Adam said...

bukan ker mende tu da abes stok dalilah makan sume?x jadi jual....... abih makan sdri >.<